قوانین و مقررات وب سایت فروشگاه ایکالند

  1. کاربران در مراحل نهایی ثبت سفارش،شماره ی تماس،کد پستی و اطلاعات محرمانه ای همچون موارد ذکر شده را داخل پنل خود ثبت میکنند. ایکالند متعهد میشود که این اطلاعات محترم شناخته شده وبه خوبی حفظ ونگه داری شوند.
  2. با توجه به ماهیت ورود به سایت ایکالند و ارسال رمزهای عبور یک‌بار مصرف، نگرانی‌ای بابت لو رفتن رمزهای عبور نیست. اما سواستفاده . ازحساب کاربری تنها متوجه صاحب شماره و حساب کاربری است. ایکالند هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری فاش نمی‌کند؛ مگر اینکه با حکم قانونی، اطلاعات کاربر در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گیرد.
  3. ایکالند ممکن است نقد و نظرات ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ایکالند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده خواهد نمود…

ایکالند برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران تمامی تلاش و نیروی خود رابه کار گرفته و همواره سعی براین دارد که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

خرید شما از وب سایت فروشگاه ایکالند به منزله قبول کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشد. به علت ایجاد هرگونه تغییرات در قوانین و مقررات وب سایت فروشگاه ایکالند توصیه می شود قبل از هر خرید، مطالب این صفحه را مجدد مطالعه فرمایید.

  • تمام اطلاعات و محتوای موجود در وب سایت فروشگاه ایکالند اعم از اطلاعات و ویژگی های محصولات ، مقالات و … با تحقیق در منابع معتبر ، مرتبط و متعدد جمع آوری شده و به رشته تحریر درآمده و در این سایت قرار گرفته اند. همچنین مطالب و اطلاعات موجود در تمام صفحات بصورت پیوسته به روزرسانی می شوند. بنابراین با توجه به صحیح و دقیق بودن اطلاعات ، انتضار می رود پیش از انتخاب محصول و تکمیل کردن سفارش و خرید خود ، تمامی اطلاعات مندرج در صفحه محصول مدنظر خود را به دقت مطالعه کرده و از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • کاربران موظف هستند که هنگام ثبت نام و سفارش هرگونه محصول و کالا ، فرم مربوطه را با مشخصات صحیح و بطور کامل پر کرده و تکمیل نمایند. وارد کردن اطلاعات و مشخصات نادرست و یا ناقص در فرم مذکور ، موجب عدم تکمیل درست و به موقع سفارش شده و تمامی عواقب بر عهده کاربر خواهد بود.
    تمامی خدمات و محتویات ارائه شده در وب سایت فروشگاه ایکالند فقط و فقط جهت مصرف شخصی و غیرتجاری کاربران بوده و هرگونه سوءاستفاده تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.هیچ فرد حقیقی ، حقوقی و یا هیچ وب سایتی حق استفاده از مطالب و اطلاعات ارائه شده در وب سایت فروشگاه ایکالند ، جهت فروش ، تولید و یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود را ندارد. استفاده کردن از محتوای وب سایت فروشگاه ایکالند در وبلاگ ها و وب سایت های شخصی تنها درصورتیکه منافع تجاری به میان نباشد و با ذکر نام منبع و آدرس وب سایت فروشگاه ایکالند مجاز می باشد.
  • فروشگاه ایکالند هیچ گونه مسئولیتی در قبال اختلالاتی که از حوزه مدیریت این سایت خارج هستند مانند مسائل مخابراتی ، نقص در اینترنت ، تجهیزات سخت افزاری و فروشگاه ایکالند نمی پذیرد.
  • تمام ابزاری که جهت برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان در وب سایت فروشگاه ایکالند بکار گرفته شده اند ، تنها برای تحقق همین امر طراحی شده اند و همه کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا جهت ارسال و دریافت اصلاعات مناسب و مرتبط با سفارش کالا استفاده نمایند.
  • وب سایت فروشگاه ایکالند به هیچ عنوان اطلاعات و مشخصات کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نکرده و همچنین متعهد است که با بهره از جدیدترین فناوری های روز ، حتی المقدور از حریم شخصی کاربران محافظت کند.
  • ارزش هرگونه کالا و محصول سفارش داده شده طبق قیمت های موجود در وب سایت فروشگاه ایکالند محاسبه شده و شامل کلیه عوارض و مالیت های فروش نیز خواهد بود.
  • زمان و مکان تحویل سفارش ها در وب سایت فروشگاه ایکالند درج شده و فروشگاه متعهد است که با رعایت سیاست های معین ارسال کالا ، سفارش را در زمان و مکان مشخص شده تحویل دهد. در صورت عدم حضور شخص سفارش دهنده در مکان و زمان تایین شده ، فروشگاه ایکالند سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد کرد.
  • مشتریان موظف هستند تا هنگام تحویل گرفتن سفارش خود ، برگه ی تحویل کالا که به منزله رضایت از نوع ، تعداد ، سلامت و … کالا می باشد را امضا کنند.

قوانین و مقررات ارسال وب سایت فروشگاه ایکالند

  • روز كارى به معنى روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته به استثناى تعطيلات عمومى است و تمامى سفارش هاى ثبت شده در نزدیک روز كارى غير تعطيل مورد بررسى قرار مى گیرد.
  • ارسال سفارشات بالاى دويست و پنجاه هزار تومان، برای شما عزيزان رايگان خواهد بود. (سراسر كشور)
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهايى سفارش مانند اتمام موجودى کالا، مبلغ پرداخت شده حداکثر تا 48 ساعت بعد به حساب مشترى واريز مى گردد.
  • مشتريان گرامى مى بايد هنگام ثبت سفارش خود فرم سفارش را تکمیل نمایند و آدرس خود را با دقت وارد کنند. امكان تغيير آدرس پس از ثبت سفارش در سایت وجود ندارد.
  • تحويل سفارش در اماکن عمومى همچون کافه، کافى نت، رستوران، هتل و مانند آن امكان پذیر نيست و لازم است آدرس تحويل دقيق و قابل استناد باشد.
  • در رابطه با سرويس تحويل پستى، سفارش درب اصلى ساختمان تحويل داده مى شود. (به دليل قوانين و محدوديت هاى موجود)
  • محصول در صورتى براى مشتری رزرو مى‌شود که اقدم به ثبت نهايی نمايد. (اضافه کردن محصول به سبد خريد به معناى رزرو آن محصول نمی‌باشد)
  • در زمان ثبت سفارش، لطفا دقت فرمایید، بر اساس راهنمای انداره‌گیرى موجود در صفحه ی هر محصول سایز مناسب خود را انتخاب و طبق آن اقدام به ثبت و نهایی سازی سفارش نمایید در صورت انتخاب سايز نادرست، حداکثر تا 72 ساعت سایز محصول قابل تعویض خواهد بود. (طبيعتا هزينه‌ی ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود)
  • ارسال بسته، دقیقا بر اساس لوکیشن انتخابی مشتری در نقشه صورت می‌پذیرد پس در انتخاب لوکیشن خود نهایت دقت را به عمل آورید.
    تمام تلاشمان، جلب رضایت شما مشتریان عزیز می‌باشد از اعتمادتان به شفا کالا متشکریم.