صندلی گیمینگ, معرفی محصول

خرید اقساطی صندلی گیمینگ از نماینده رسمی تخت جمشید

صندلی گیمینگ از ضروریات و واجبات یک اتاق گیمینگ حرفه ای است.

خوشبختانه فروشگاه ایکالند این فرصت را به شما گیمرهای عزیز داده است که انواع صندلی گیمینگ را با گارانتی معتبر تخت جمشید به صورت اقساطی از فروشگاه ما تهیه فرمایید.

در روشی که کارشناسان ایکالند خرید اقساطی را در اختیار شما قرار داده اند سعی بر این بوده که خریداران به راحتی خرید خود را انجام دهند و نیاز به صرف انرژی و زمان زیادی نداشته  باشند.

جهت اطلاع بیشتر از شرایط اقساط کلیک کنید.

نمونه صندلی گیمینگ

سری دریفتینگ از برند Dx Racer یکی از جدیدترین و بدون شک ارگونومیک و مهندسی ترین صندلی های موجود در بازار است، این را می دانیم که دی ایکس ریسر همیشه در نوآوری و طراحی برای صندلی های گیمینک پیشتاز بوده و الگویی برای تولید صندلی برای برندهای دیگر است، این صندلی با طراحی فوق العاده عالی تداعی کننده صندلی های ماشین مسابقه ای و بازی های حرفه ای است، برای داشتن یک بازی بهتر حتما باید به نحوه ی نشستن خودتان دقت کنید، چرا که هر چه نشیمن شما راحت تر باشد تمرکز بالاتری دارید و تایم نشستن شما نیز بیشتر می شود و شانس قهرمانی شما در تمامی بازی هایتان افزایش می یابد.
رنگ جذاب قرمز و مشکی این صندلی می تواند زیبایی حرفه ای و خیره کننده ای به اتاق شما بیاورد، این صندلی در رنگ های زرد، زرد مشکی، طوسی مشکی و مشکی مات نیز موجود است.

صندلی کولر مستر Caliber R3 بنفش برند کولر مستر

صندلی R3 برند کولر مستر میراث ادامه دار مدل R2 است اما کاملا با طراحی پیشرفته تر و جدید تر با راحتی و ارگونومی بیشتر.

ایده آل برای همه نیازها

به طور خاص برای کسانی که ساعات زیادی را برای کار و همچنین بازی می گذرانند، طراحی شده است، زیبایی و طراحی حرفه ای صندلی Caliber R3 با مجموعه ای کامل از ویژگی های ارگونومیک، آن را به گزینه ای عالی برای انتخاب شما تبدیل می کند.

سازگار با بدن

ارگونومی کالیبر R3 به طور کامل ارتقا یافته است. R3 با داشتن پشتی سر بزرگتر و پشتیبان کمری پشتیبانی کمر، برای هر نوع بدنی مناسب است و در نشستن های طولانی می تواند به کمک راحتی بدن شما بیاید و شما را از خستگی در نتیجه نشستن های طولانی برهاند.

تمام روز راحتی

کالیبر R3 دارای فوم حافظه بسیار نرم و در عین حال متراکم است که اطراف بدن شما را احاطه می کند و راحتی بسیار زیاد را در طی طول روز برای شما به ارمغان می آورد.

نمونه صندلی گیمینگ

3- صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Red

صندلی GAIA ردراگون رنگ قرمز

Gaia سازگار با بدن شما

Gaia با دارا بودن امکانات بیشمار و بخش های تنظیم شدنی مطابق با راحتی شما می تواند بهترین انتخاب برای روزهای سخت تورنمنت و یا کار برای شما باشد . این صندلی بدون اضافه کردن بالشتک با امکاناتی کاملاً منحصر به فرد با انواع مختلف بدن سازگار میشود. محدوده شیب پشتی صندلی از 90 تا 180 میباشد که میتوانید آن را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید.همچنین ارتفاع گایا از 126 تا 138 سانتیمتر قابل تغییر است و بازه تنظیمات ارتفاع آن 12 سانتیمتر . گایا دارای دسته های دو بعدی و تنظیم شونده است. این صندلی در دو رنگ دیگر مشکی و سفید نیز ارائه می شود که بنا بر سلیقه شما می باشد.

ارگونومی کامل

طراحی ارگونومیک ویژه گایا به آن اجازه می دهد تا وزن بدن را به طور موثر توزیع کند تا خستگی مفاصل را کاهش دهد و گردش خون را بهبود بخشد و به کاربر کمک می کند تا وضعیت بدنی صحیح و راحت را در عین حال حفظ کند. بالشتک های کمری و پشت سری  صندلی گایا به راحتی قابل جا به جایی هستند ، به طور کلی پشتی صندلی و نشیمن این صندلی با فوم نرم پر شده اند و تجربه ی راحتی بسیار زیاد را برای شما رقم می زنند.

مواد دقیق

گایا قادر است تا وزن 100 کیلوگرم را کاملاً تحمل کند ، این به علت استفاده مواد بسیار مرغوب در آن است، قاب فلزی و پلاستیک PVC در ساختار آن باعث شده که استحکام آن چند برابر شده و تکیه گاه مطمئنی را برای شما فراهم کند ، پایه پلاستیکی تقویت شده مستحکم با قطر 70 سانتی متر و کسترهای با کیفیت آن باعث شده که غلطیدن و سر خوردن این صندلی بر روی زمین به راحتی انجام بپذیرد و بدون مشکل شما را حرکت دهد.علاوه بر تمام این ها روکش بسیار با دوام و با کیفیتی از چرم مصنوعی به همراه دوخت بسیار عالی بر روی سراسر فوم آن کشیده و دوخته شده که تعریق را در نتیجه نشستن طولانی مدت در آن کاهش می دهد و حس نرمی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

نمونه صندلی گیمینگ

4- صندلی گیمینگ هیبریدی یوریکا TYPHON Red

صندلی typhon رنگ قرمز برند یوریکا

این صندلی با طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک خودش اتاق شما را به فضای داخلی یک ماشین مسابقه تبدیل می کند و به راحتی ساعت ها می توانید بدون خستگی و تعریق به فینال لیگ های بازی دست بیابید.

ارگونومیک واقعی آسایش واقعی

صندلی تایفون یوریکا تمام چیزی که به عنوان یک صندلی برای راحتی ستون فقرات خود نیاز دارید را در خود دارد، این صندلی با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه و البته طبی خود پشتیبان راحت برای کمر شما است.
طراحی C شکل این صندلی می تواند فشار را بر روی تمام نقاط بالانس کند و از فشار در یک قسمت جلوگیری کند و در هر مدل نشستن وضعیت بدنی شما را در حالت بهتری قرار دهد.تکیه گاه سری قابل تنظیم زین شکل باعث پوشش از پشت سر تا پایین گردن می شود و به راحتی سر در هنگام نشستن کمک می کند و فشار را از ستون فقرات گردنی بر می دارد که در نتیجه آن درد شانه و گردن را کاهش می دهد.

حفاظت از اسکلت ستون فقرات

این صندلی تمام ارگونومیک به این علت نامگذاری شده است که تمام نکات ارگونومی بدن را رعایت کرده و به شکل مهندسی کامل بدن را برای ساعت ها کار و بازی بر روی صندلی بدون احساس خستگی مهر و موم می کند، یکی از دقیق ترین اشکال مهندسی در طراحی این صندلی حالت پشت کمری کامل آن است که بر اساس تکنولوژی BioMass Exoskeleton طراحی شده که محافظ و پشتیان بسیار قوی ای برای ستون فقرات شماست.این تکنولوژی باعث آزاد شدن فشارها از روی یک نقطه و پخش وزن بر روی تمامی نقاط بدن به صورت یکسان میکند و 6 منطقه از بدن را در حالت بسیار ریلکس قرار می دهد که این 6 منطقه شامل سر و گردن، شانه ، پشت کمرو باسن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید روی لینک خرید اقساطی از ایکالند کلیک کنید. همچنین مشاورین ایکالند اماده اند که در سریع ترین زمان به پرسش های شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *